Halucinant!

Niciodată nu am știut Plugușorul, iar la Sorcova mea, ordinea versurilor este pur întâmplătoare. Eu cred că am o problemă cu memorarea poeziilor în general, dar asta nu mă împiedică să-mi amintesc câte grozăvii se petreceau în fața blocului meu. Mărturisesc că eu încă mă joc ascunselea, ca la carte. E drept că ultima oară când m-am ascuns și am atins perfecțiunea, am fost absolut ciuruită de țânțari. Niciun efort nu este prea mare pentru a desăvârșii arta ascunderii într-un loc în care niciun om întreg la minte nu și-ar putea inchipui că eu pot să încap.

Tocmai mi-a mai venit o idee de loc de ascunzătoare. În seara asta te provoc la ascunselea. Te bagi?!

2 comentarii:

zen1966 spunea...

Ma bag!:)

Unknown spunea...

Și eu m-aș băga da-s cam departe...

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

Adauga blog - adauga articole
Backlink Gratis
Web-Links.ro
Checkpagerank.net
Bloguri, Bloggeri si Cititori