Vdaka Rumunskej Armade

Purtat de niscaiva afaceri și de un contact de-l avea, nevastul meu poposește în Slovacia, într-un orășel, Banska Bystrica.
Ajuns, mă sună să-mi spună că s-a cazat și că are întreaga după-amiază la dispoziție pentru a vizita localitatea, urmând ca a doua zi să-și întâlnească contactul și să vadă făbricuța. in poate nici o oră mă sună iar să-mi zică, cu voce gâtuită, că în centrul orașului este un obelisc pe care scrie, în româneste: "Mulțumiri armatei române - eliberatoarea orașului". Eu cred chiar că plângea, așa cum plâng și eu acum, că n-am știut atunci...


"La operația ofensivă au participat 4 divizii române. Efectivul participării românești a fost de 70.000 de militari, din care 1720 au fost uciși, răniți sau dispăruți."

Mă-nclin!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

Adauga blog - adauga articole
Backlink Gratis
Web-Links.ro
Checkpagerank.net
Bloguri, Bloggeri si Cititori