Oglinda femeii

De la mama știu că bărbatul este oglinda femeii. Tot de la ea am aflat altă trăznaie: că și casa este tot oglinda femeii. Copilul, vai de capul lui de mărunțel, ce știe el a face?! Astfel devine la rându-i tot oglinda femeii, a mamei lui. Dar femeia, nevasta și mama, a cui oglind-o fi?!
Până-mi răspunde cineva la astă întrebare, eu iau o hotărâre!

Nici nu pot să vă spun cât de multe ore mi-am petrecut FĂCÂND CURĂȚENIE!
Obișnuiam sa petrec 5-6 ore pe zi în fiecare week-end, ca să mă asigur că totul este perfect, "în caz că  vine cineva".
Apoi mi-am dat seama într-o bună zi, că nimeni nu mai avea să vină.
Erau cu toții afară, trăindu-și viața și distrându-se!
Acum, când vin oameni la mine în vizită, nu mai simt deloc nevoia să justific "starea" în care se prezintă casa mea. Ei sunt mult mai interesați să afle ce am mai făcut pe când eram plecată, trăindu-mi viața și distrându-mă.

Viața e scurtă, iar o casă devine un cămin, atunci când poți scrie "Te iubesc" pe mobilă!

1 comentarii:

Unknown spunea...

http://logos.md/2009/11/24/femeia-in-viziunea-parintelui-arsenie-papacioc/

Frumos...:)

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

Adauga blog - adauga articole
Backlink Gratis
Web-Links.ro
Checkpagerank.net
Bloguri, Bloggeri si Cititori